Vaizdo įrašai karaliauja socialiniuose tinkluose – nieko čia nepadarysi. Gali juos mėgti, gali nekęsti, bet tenka toleruoti. „Instagramo“ atstovai mielai pasidalijo, kaip veikia „reels“ algoritmas. Tikiu, tai padės geriau suprasti, kodėl verta veltis į šį reikalą.
„Kitoks“ yra raktinis žodis kalbant apie „reels“. Šis turinys turi patraukti jūsų nesekančią auditoriją. Antras svarbus momentas – pramoginis aspektas. Vaizdo įrašas turėtų kelti emociją – linksminti, juokinti, skatinti norą dalytis su kitais.
Kaip „reels“ reitinguojami sistemoje?
Tai yra, kaip nusprendžiama, kokie „reels“ bus rodomi vartotojui?
- vartotojų aktyvumas. Kuo turinys labiau komentuojamas, sulaukia daugiau reakcijų, tuo didesnė tikimybė, kad jis bus rodomas didesniam ratui.
- vartotojo istorija. Jei vartotojas anksčiau įsitraukė į jūsų vaizdo turinį, labai tikėtina, kad jam parodys ir naujausią jūsų „reel“’.
- informacija apie „reel“: muzika, vaizdo efektai, pikseliai ir kt. detalės algoritmui pasakoja apie turinį, kokybę. Kuo turinys tinkamiau padarytas, tuo jis bus vertinamas aukščiau.
- informacija apie turinį sukūrusį vartotoją: vertinamas paskyros populiarumas. Kuo daugiau jūsų turinys sulaukia pripažinimo, tuo jis geriau rodomas.
Į ką atkreipti dėmesį kuriant „reels?
- Vaizdas. Šiame formate „kalba“ vaizdai, ne tekstai ar efektai. Jie gali sustiprinti bendrą kontekstą.
- Istorija. Visgi „reels“ nėra tiesiog vaizdų ar videogalerijos kratinys. Kurkite pasakojimą.
- Perėjimai. Kūrybiški perėjimai yra raktas.
- Netrinkite nesėkmingų „reels“. Jei analizuodami statistiką matote prasčiau veikusius vaizdo įrašus, netrinkite jų. Algoritmas visgi gali juos „prikelti“ ir po kelių savaičių nuo publikavimo datos.
Jei norite sužinoti daugiau apie „Instagramo“ reklamą, veikimą ir kitas įdomybes – skaitykite straipsniuose žemiau.