darbas su influenceriu

Influencerių rinkodara: kaip siųsti pasiūlymą turinio kūrėjui?

Svarstote išmėginti bendradarbiauti su turinio kūrėju, kuris savo auditorijai papasakotų apie jūsų naują veiklą arba „rebrandingą“? Pirma įsivertinkite, ar tinkamai nustatyta „Instagram“ ar „Facebook“ reklama tikslinei auditorijai nekainuotų pigiau. Jei ne – apgalvokite, kaip matuosite darbą su influenceriu. O tada jau ruoškite pasiūlymą. Ir ne bet kokį – „ar norite dirbti su mumis?“, „mums patinka jūsų turinys, ar perkate pas mus?“, o apgalvotą ir aiškų.

1. Aiškus įvedimas. Net jei jaučiatės dideli, žinomi savo rinkoje, iškart prisistatykite. Po individualizuoto kreipinio trumpa fraze prisistatykite ir nukreipkite į savo įmonės tinklapį, geriausia, skiltį apie mus. Sutaupysite žmogaus, į kurį kreipiatės, laiko, ir būsite tikslūs.

2. Skaidrūs lūkesčiai. Įvardykite, kokios paslaugos tikitės: vienkartinio bendradarbiavimo, kurį sudaro tik įrašas tinklelyje, arba serija „stories“, o gal „reels“ sukūrimas. Galbūt tikitės daryti ciklą pristatymų per kelis mėnesius. Geriausia įvardyti ne tik formatą ir kiekį medžiagos, kurią norėtumėte, kad turinio kūrėjas paruoštų, bet ir kurioje platformoje norėtumėt, kad viešintų. Daugelis turi auditorijas keliuose soc. tinkluose.

3. Datos. Apibrėžkite laikotarpį, kada turėtų būti vykdoma kampanija. Prieš šventes influencerių tinklelis yra intensyvus, todėl kreipęsi lapkritį galite net negauti atsakymo, ką jau kalbėti apie  sklaidą. Data svarbu ne tik dėl planavimo, bet ir dėl, kad jūsų verslas nebūtų minimas šalia konkurentų. Sąžiningi influenceriai turėtų į tai atsižvelgti.

4. Kaina. Galite rinktis klausti jų kainodaros pagal nustatytus formatus, galite ir pasiūlykite maksimalų biudžetą ir laukti, kiek turinio vienetų jie galėtų sukurti. Būtinai iš anksto aptarkite priedus už pardavimus ar „affiliate“ nuorodas, jei taikysite tokias sąlygas.

5. Turinio trukmė. Kiek laiko reklaminis turinys turi būti matomas/pasiekiamas turinio kūrėjų socialinėse paskyrose? Labai reali praktika yra po kurio laiko ištrinti reklamuojamus produktus. Taip pat sutarkite dėl sąlygų, kaip jūs asmeniškai galėsite naudoti jų sukurtą turinį – viešinti savo reikmėms, ar tik persidalyti, o gal tik ribotą laiką.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.