„Influenceriai“ ima viską. „Influencerių“ veikla nėra darbas.Taip? Ne? Sutinkate? Šį sykį dėmesį skirsiu prognozėms, kaip keisis verslų darbas su „influenceriais“ 2020-aisiais ir kaip „influencerių“ rinka koreguos žaidimo taisykles. Sudie „shutterstock“ Spėjama, kad „influencerių“ kuriamas vizualinis turinys pakeis nuotraukų bazes (liūdnai žinomas kaip „stockinės“ nuotraukos, apie kurias rašiau čia). Influencerių kuriamos nuotraukos, vaizdo įrašai, „stories“ dažnai būna kūrybingi, jie seka ir…

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mano svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.