Tinklaraščio rašymas – organinis srautas ir „amžinas“ turinys

„Blogai“, nedvejoju, vis stipriau grįš madą. Galbūt jų nerašys kiekvienas, tai ir nėra būtina, bet įmonėms, specialistams, kurie nori kurti savo asmeninę komunikaciją, tinklaraštis yra patogi ir funkcionali vieta tai daryti. 

Kodėl rašomi tinklaraščiai?

Dalytis. Pradėsiu nuo naiviausio punkto. Manau, kad nesu vienintelė, kuri pradėjo rašyti iš noro duoti kitiems. Na, gal ir dėl, kad man rašyti patinka. Visgi esu filologė pagal bakalauro išsilavinimą. Domėtis kuo nors ir laikyti tai tik sau neprasminga. Užrašymas padeda nepamiršti informacijos ir, galų gale, pats ją gali naudoti norėdamas pasitikslinti. Pačiai sykį teko pasitikslinti savo tinklaraštyje, kaip ištrinti „Instagramo“ paskyrą.

Bendruomenė. Rašydami viena ar keliomis temomis nedvejotinai pritraukiame panašius žmones. Jie gali būti skirtingų profesijų atstovai, mėgti skirtingus dalykus, bet tos kelios temos – tai jūsų bendri taškai, apie kuriuos kalbėtumėte neformaliame susitikime. 

Sklaida. Nedvejotinai, turinio kūrimas internete didins žinią apie jus kaip specialistą arba jūsų įmonės veiklą, atstovus. Nuosekliai kurdami turinį būsite pastebimi, turėsite, kuo pasidalyti kitose platformose, žinosite temas, apie kurias noriai kalbėsite įvairiais kampais. 

Organinis srautas. Kurdami pasirinktomis temomis turite galimybę pritraukti naujų žmonių į savo ratą, kurie gali tapti jūsų prenumeratoriais, rėmėjais, skaitytojais ar pirkėjais. Žinoma, kad „Google“ paieška jūsų turinį pagal raktažodžius iškeltų aukštai, reikia nuosekliai rašyti, prižiūrėti ir atnaujinti tinklapį. „Google Analytics“ įrankyje nesunkiai suprasite, koks srautas iš kur ateina (mokamas/organinis/iš socialinių tinklų ir pan.)

Amžinai. Tinklaraštis ypatingas tuo, kad jo „galiojimo laikas“ yra gerokai ilgesnis nei socialinių tinklų turinio ar tuo labiau „stories“. Nuolat esame įtraukti į nesibaigiantį naujienų, reklamų srautą, o jūsų turinys socialiniame tinkle taip pat neturi išskirtinių teisių. Užtat tinklaraščio funkcionalumas leidžia išskirti turinį, atrasti jį patogiai. Paieška, tinkami raktažodžiai padeda turiniui nepasenti. Be to, jį lengva atnaujinti ir „prikelti“ naujam gyvenimui, priešingai nei socialinėse medijose.

Lavinimasis. Rašydami patys plėsite savo žodyną, tikslinsitės terminus VLKK, o gal išmoksite, kuo skiriasi brūkšnelis nuo brūkšnio. Patys kurdami pastebėsite, kaip rašo kiti, kaip dėsto mintis, kur būtumėte parašę kitaip. Žinoma, naujų temų klodai atsiveria tada, kai skaitome tyrimus, analizuojame statistiką ar remiamės kitais šaltiniais – tai irgi plečia mūsų suvokimą.

Klientai, pardavimai. Visiškai praktinė ir reali tinklaraščio rašymo pusė yra uždarbis. Suradę jus paieškoje vartotojai gali tapti pirkėjais, jei turite elektroninę parduotuvę, o paslaugas teikiančios įmonės ar specialistai gauti klientus. Jums klientui jau nebereikia įrodinėti, kad jūs vertas užsakymo – savo ekspertiškumą, įsigilinimą jau atskleidėte. 

Kūryba. Jei atrodo, kad jūsų darbas per mažai kūrybiškas, labiau techninis – rašykite, kurkite diagramas, pieškite dizainus ar fotografuokite senu fotoaparatu. Jūsų kūryba gali atsidurti tinklaraštyje kaip viena iš temų. Kūrybiškumas laikoma viena pagrindinių šiuolaikinio specialisto savybių. 

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.