Kaip aprašyti Linkedin nuotrauką

„LinkedIn“ „alt text“ nuotraukos aprašymas: kas tai ir kam jis skirtas?

„LinkedInas“ pasižymi kitoniškumu, lyginant jį su mūsų rinkoje gerokai įprastesniais „Facebooku“ ir „Instagram“u (tiesa, „Instagramas“ yra paties „Facebooko“ kūrinys, nors ir truputį kitoks). Nepaisant ankstesnio „darbo skelbimų portalo“ įvaizdžio „LinkedInas“ Lietuvoje populiarėja ir išties yra gana įdomus socialinis tinklas. Taip, jis tinka ne visiems, bet kuris tinklas tiktų visiems? Nebūtų prasmės kurti naujų ir jaukintis jų vartotojams. „LinkedInas“ ieško vis kitokių galimybių. Viena jų – įrašo nuotraukos turinio aprašymas – „alternative text“.

Kas yra „LinkedIn“ „alt text“ nuotraukos aprašymas ir ką su juo veikti?

2019 m. pabaigoje „LinkedInas“ įvedė funkciją – nuotraukų turinio aprašymas, kurį sistema vadina „alternative text“. Patogu tai, kad sistema pati nuskaito vizualo turinį ir bendrai jį aprašo anglų kalba.

Dirbtinis intelektas supranta, kur yra žmogus, kompiuteris, gyvūnas ir kiti objektai. Žinoma, ribos yra, ir dėl to sistema negali išsamiai ar kūrybiškai aprašyti nuotraukos/maketo turinio. Tam esame mes – protingi ir tobulėjantys vartotojai, žinantys, ką norime pabrėžti.

Aprašą galite įrašyti savo įrašų nuotraukos laukelio iš kompiuterio. 2020 m. rugpjūtį šios funkcijos telefone nėra. Keldami nuotrauką kompiuteryje pasirinkite „add description“ – tai bus jūsų „alt text“. Jį sudaro iki 120 simbolių.

Kam reikalingas „LinkedIn“ „alt text“ nuotraukos aprašymas?

Jei dirbate su kokia nors turinio valdymo sistema („WordPress“, „Wix“), turbūt tenka aprašyti viešinamas nuotraukas – tai sistemoje irgi vadinama „alt text“. Jis padeda paieškos varikliams („Google“, „Yahoo“…) suprasti turinį ir tikslingiau parodyti jį paieškos rezultatuose. Kadangi turinys yra sistemų perskaitomas taip, kaip mes joms pasiūlome, laikydamiesi struktūros, SEO rekomendacijų, turime joms padėti. Tam ir „LinkedIne“ yra „alt text“ nuotraukų aprašai.

Jie skirti geriau surasti paieškoje jūsų turinį. Taip, kaip naudojame „LinkedIne“ „hashtagus“, taip derėtų naudoti ir „alt text“ aprašus arba bent jau peržiūrėti, ką nuskaitė ir parašė automatiškai sistema.

Šis aprašas bus rodomas, jei bus ryšio sutrikimų ir nuotrauka nebus atvaizduota. Jos aprašymą galės perskaityti neregiai ar regėjimo sutrikimų turintys žmonės.

Siekite, kad jūsų vizualas papildytų ir/arba sietųsi su tekstu bei „hashtagais“. Kuo daugiau atitikmenų, tuo sistemai aiškiau, kad jūsų turinys yra tikslingas ir jį verta rodyti aukščiau paieškos rezultatuose.

Patarimai, kaip rašyti LinkedIn at text.

Ko vengti „LinkedIn“ „alt text“ nuotraukos aprašyme?

Venkite abstraktumo. Sistema jums pasiūlys bendrą, daugeliui tinkantį aprašą. Jums reikia konkretumo. Tačiau nepradėkite vardyti visų nuotraukoje esančių objektų – čia ne pirkinių sąrašas.
Neklaidinkite. Joks socialinis tinklas nemėgsta apgaulių. Jei įraše kalbate apie automobilį, o viešinate nuotrauką su raudonomis rožėmis – nerašykite apraše, kad tai „Ferrari“.
Būkite specifiški. Sudėkite akcentus, kur reikia – minėkite konkrečius vardus ar profesijas, o ne tiesiog „žmogus“, „asmuo“.
Eiliškumas. Akcentuokite pradžioje svarbiausią aspektą.
Raktažodžiai. Pasistenkite organiškai apraše pavartoti pagrindinį savo įrašo raktažodį. Jei neįmanoma – sinonimą arba nuorodą į pagrindinę temą.

Buvo įdomu? Rekomenduoju paskaityti daugiau apie „LinkedIno“ algoritmą.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.