Žingsniai, kaip parduoti Instagrame

Kaip parduoti „Instagram“ su „shopping tag“ funkcija

Norime kuo greičiau ir paprasčiau įsigyti patikusias prekes. Ypač, jei prekės nėra didelės finansinės vertės, nes taip lengviau pasiduodame emocijai. Racionaliai svarstome, tyrinėjame, analizuojame pirkdami NT, baldus, buitinę techniką, automobilius ar pan. Socialiniai tinklai patogiausi tiesiogiai parduoti nedidelės vertės daiktus, o brangesnius verčiau reprezentuoti, iškelti jų vertę, būsimą patirtį.

Ko imtis, kad pirkėjai galėtų „Instagramo“ paskyroje įsigyti prekes su „shopping tag“ funkcija?

Štai svarbūs žingsniai:

Būtina „Instagram“ VERSLO paskyra

Įsitikinkite, kad konvertavote paskyrą į verslo, tik tokiu atveju turėsite galimybę pažymėti prekes savo „Instagrame“.

Kaip patikrinti? Pažiūrėkite, ar po jūsų paskyros pavadinimu yra kategorija. Jei yra – jūs turite verslo paskyrą. Jei ne – pakeiskite į tokią per Settings: spauskite Account, pasirinkite Switch to Professional Account.

Kokia šalis?

Ne visoms šalims leidžiama žymėti prekes savo „Instagrame“. Verslininkų laimei, ši funkcija galima Lietuvoje.

Visas šalių sąrašas.

Naujausia „Instagramo“ versija

Atnaujinkite „appsą“ telefone. Geriausia išinstaliuokite ir parsisiųskite iš naujo. Užsirašykite prieš tai slaptažodžius.

Ką parduoti „Instagrame“

Atsiminkite, kad „Instagrame“ galite parduoti tik fizines prekes, t. y. paslaugų, NT negalite parduoti su „shopping tag“ funkcija.

„Facebooko“ parduotuvė

Čia prasideda linksmybės.

Jums reikia turėti ir verslo paskyrą „Facebooke“ bei parduotuvę joje. Jei neturite, pirmiausia susikurkite „Facebooko“ parduotuvę.
Susikelkite prekes rankiniu būdu arba naudodami „Business Manager“ iš el. parduotuvės katalogų.

Susiekite savo „Instagramo“ verslo paskyrą su „Facebooko“ verslo paskyra.

Atrodo viskas paprasta, bet.

Kokia sistema reikalinga parduodant „Instagrame“?

Kol kas uždėti aktyvius „shopping tag“ „Instagrame“ galima tik paskyroms, kurios turi el. parduotuves, sukurtas su „Shopify“ arba „WooCommerce“ platformomis. Problemų gali kilti su „BigCommerce“. Tačiau tikrai bandykite.

Ne, nepakaks tiesiog susikelti prekių į „Facebooko“ parduotuvę. Reikia turėti el. parduotuvę, susisieti jos prekes pirmiausia „Facebooke“, tada susieti katalogus su „Instagramu“.

Viskas integruota? Dabar metas „Instagramui“ patvirtinti jūsų produktus. Spauskite settings-business-Instagram shopping.

Reikės nuo poros valandų iki kelių dienų, kol sistema patvirtins jūsų parduotuvės prekes. Kai šis procesas baigsis, gausite pranešimą. VALIO!

Tada nuėję į savo verslo „Instagramo“ paskyrą spauskite settings-Business Settings-Shopping. Čia matysite savo prekes.

Kaip pažymėti „shopping tag“ „Instagrame“?

Prekių „taginimas“ primena kitų vartotojų „taginimą“. Pasirinkę nuotrauką pridėkite aprašą, pažymėkite nuotraukoje matomus produktus. Tada įveskite produktų pavadinimus, kad jie atsirastų paieškos laukelyje. Užtvirtinkite su „done“, tada – „share“.

Viskas – jūsų prekes dabar matys ir galės patogiai įsigyti „Instagramo“ vartotojai.

Nėra labai greita, bet pasidaryti „shopping tag“ tikrai verta, jei turite el. parduotuvę.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.